SELALU MENGALAH

Kau lebh serius dari biasa..
Tak pernah berborak tentang sesuatu yg lucu..
Tak pernah beri kate2 semangat yg aku perlu..
Aku mengadu tentang sesuatu..
Tapi xpernah kau memujuk memberikn kata2 semangat..
Wahai manusia..
Janganlah berterusan berbuat begini..
Hiba hati ade tahapnya..
Sampai tahap aku xmampu untuk bela perasaan ni..
Mulalah intonasi suara aku berubah..
Jangan salahkan aku jika suara aku berubah..
Menjadi seorang yg pendiam..
Tidak mahu bertanye tentang itu & ini tentang kamu..
Aku bukan penat..
Aku bukan letih..
Aku xpernah jemu terime ape jugak jenis layanan dari kau..
Tapi aku xboleh buat ape2..
Yang aku mampu cume..
Berdiam diri..
Dan..

..SELALU MENGALAH..



2 comments:

Ai Senpai said...

emotionism betul..eheh

TIARA said...
This comment has been removed by the author.